четверг, 2 апреля 2015 г.

gakveTilis gegma

gakveTilis Catarebis dRe.


skola: Tbilisis                   klasi:IVmaswavlebeli:         
 sagani: inglisuri ena   
gakveTilis ZiriTadi Tema:londoni da misi RirSesaniSnavi adgilebi .
 misaRwevi Sedegebi:
·         SeZleben mosmenili da wakiTxuli faqtobrivi masalis Sinaarsis gagebas;
·         SeZleben saubars;londonis RirSecaniSnavadgilebze
·         SeZleben martivi prezentaciis gakeTebas;
·         aqtiuri monawileobiT SeZleben TanamSromlobas TanaklaselebTan da maswavlebelTan;

gakveTilze gamoyenebuli ZiriTadi meTodebi/strategiebi:
·         gonebrivi ieriSi;
·         Cumi kiTxva gacnobiTi (globaluri) kiTxvis unaris ganviTarebisaTvis;
·         wvdoma da ZiebiTi (seleqciuri) kiTxvis unaris ganviTareba;
·         masalis dalageba saWiro miznis misaRwevad;

ZiriTadi saswavlo resursebi: leptopi, Tabaxis furclebi, parata zomis furclebi, formati, markerebi, skoCi, carci, dafa., proeqtori

gakveTilis msvleloba:

A.  გამოწვევა/მოლოდინების განსაზღვრა.   
-  კლასის ორგანიზება,ინფორმაციის მიწოდება თუ ტას სესზლებენ  გაკვეთილის ბოლოს. 
-   გონებრივი იერიში,ნასწავლი მასალის განმეირებისთვის.რა ვიცით ლონდონზე და მის ღირშესანიშნავი ადგილებზე.შევისწავლოტ მათი ისტორიები.ახალი მასალის წარდგენა სლაიდ შოუ ლონდონზე


   2წთ

7 წთ


3წთ
B.ცოდნის კონსტრუირება. 
-  სლაიდების წარმოდგენა.გაცნობილი მასალის გააზრება.  
·      ჩუმი კითხვა გაცნობილი კიტხვის უნარის განვიტარებისტვის.   
·     ხმამაღლა კითხვა დეტალების გასარკვევათ    
·      დავალება;მოიზიეთ მეტი ინფორმაცია ლონდონზე და სხვა ევროპის ან აზიის ვეყნებზე.   

7 წთ

3წთ

Cგამთლიანება.
·     მოსწავლეების ჟგუფებად დაყოფა'
·      თითო ჟგუფის მოსაზრეების მოსმენა.
·        ვენის დიაგრამით გავაკეთოდ შედარება.  საშინაო დავალება; გაკეთედ პრეზენტაცია რომელიმე სხვა ქვეყნების ღირშესანისნავი ადგილებზე.

7წთ

2 წ.


moswavleTa codnis Sefaseba (2 wT.)
·         TviTSefaseba rubrikiT:
-    “viyavi Zalian aqtiuri”
-    “viyavi aqtiuri’
-    “ar viyavi aqtiuri’
·         maswavleblis Sefaseba
erovnuli saswavlo gegmis punqtebi:
ucx. d. III – 3, ucx. d. III – 10, ucx. d. III – 18, ucx. d. III – 28, ucx. d. III – 33, 

Комментариев нет:

Отправить комментарий