უილიამ შექსპირი
1.პროექტის დასახეება: „ უილიამ შექსპირი“
2.პროექტის აღწერა:
პროექტის მონაწილეები იკლებენ შექსპირის ისტორიას,მის როლს ინგლისის ლიტერატურის,ისტორიის და ხელოვნების განვითარებაში
პროექტის მონაწილეები იკლებენ შექსპირის ისტორიას,მის როლს ინგლისის ლიტერატურის,ისტორიის და ხელოვნების განვითარებაში
3. პროექტის სრული აღწერა:
მოსწავლეები მოიძიებენ და მიიღებენ ინფორმაციას ცნობილ დრამატურგზე . გამოიკვლევენ მის წვლილს მსოფლიო კულტურისა და მეცნიერების განვითარებაში. გაეცნობიან მსოფლიოს ცნობილ ადამიანთა სახელებს რომლებიც არიან დაკავშირებული შექსპირის მოღვაწეობის დროს.დააკვირდებიან და გააანალიზებენ სხვადასხვა ეპოქისათვის დამახასიათებელ განსხვავებებს.შეგროვებული მასალების მიხედვით გააკეთებენ ფოტოალბომებს, ბროშურებს, მოაწყობენ მათ პრეზენტაციას, გამართავენ დისკუსიებს. საბოლოოდ ყველაფერი ეს აისახება ერთ საიტზე.
4. მონაწილეთა ასაკი/კლასები:
შეუზღუდავი
5. ვადები/ხანგრძლივობა:
6. პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში:
დამხმარე ლიტერატურითა და ინტერნეტის საშუალებით მასალების მოძიება, ფოტოალბომების შექმნა, დისკუსიები, გამოფენის მოწყობა, პრეზენტაცია, მიღებული შთაბეჭდილებების გააზრებით წერითი ჩანახატების შესრულება, დღიურების შედგენა, კედლის გაზეთის გამოშვება, ნამუშევრების განთავსება ბლოგში.
7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქცია რაც შეიძლება შეიქმნას:
ფოტოალბომი, ხელნაწერი გაზეთი, საუკეთესო ესეების კრებული, საუკეთესო ფოტონამუშევრების გამოფენა. ლექციებისა და სემინარების ჩატარება.სკოლაში ლიტერატურულის წრის მოწყობა.კომპიუტერთან მუშაობის ცოდნა-ჩვევების გაღრმავება.ინტერვიუების,ნიუსების,რეპორტაჟების შექმნის უნარის გაუმჯობესება.
8. სარგებელი სპროექტის აქტიური მონაწილენი გამდიდრებული ცოდნით ისტორიაში, ლიტერატურაში, მეცნიერებაში, ხელოვნებაში თანატოლებს გაუზიარებენ მოძიებულ ინფორმაციას და გააცნობენ თავიანთ პროექტს ინტერნეტის საშუალებით.
9.სამუშაო ენა:
ქართული,ინგლისური.
10. საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
ზეპირი მეტყველებისა და წერითი ლიტერეტურულ-სტილისტური ჩვევების გაღრმავება-გაუმჯობესება. უშუალო ყოველდღიური კავშირი ლიტერატურულ ნაწარმოებებთან, ისტორიულ წყაროებთან (ეპოქის მიხედვით), გეოგრაფიასთან - გეოგრაფიული ადგილმდებარეობის მიხედვით. ხელოვნებაში - თვითოეული ნაწარმოების როგორც ხელოვნების ნიმუშისა და ობიექტის შესახებ ინფორმაციის მიღება და განზოგადება. უცხო ენასთან - მოძიებული მასალების თარგმნა უცხო ენაზე და ა.შ.
განხორციელების გეგმა
მოსწავლეები მოიძიებენ და მიიღებენ ინფორმაციას ცნობილ დრამატურგზე . გამოიკვლევენ მის წვლილს მსოფლიო კულტურისა და მეცნიერების განვითარებაში. გაეცნობიან მსოფლიოს ცნობილ ადამიანთა სახელებს რომლებიც არიან დაკავშირებული შექსპირის მოღვაწეობის დროს.დააკვირდებიან და გააანალიზებენ სხვადასხვა ეპოქისათვის დამახასიათებელ განსხვავებებს.შეგროვებული მასალების მიხედვით გააკეთებენ ფოტოალბომებს, ბროშურებს, მოაწყობენ მათ პრეზენტაციას, გამართავენ დისკუსიებს. საბოლოოდ ყველაფერი ეს აისახება ერთ საიტზე.
4. მონაწილეთა ასაკი/კლასები:
შეუზღუდავი
5. ვადები/ხანგრძლივობა:
6. პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში:
დამხმარე ლიტერატურითა და ინტერნეტის საშუალებით მასალების მოძიება, ფოტოალბომების შექმნა, დისკუსიები, გამოფენის მოწყობა, პრეზენტაცია, მიღებული შთაბეჭდილებების გააზრებით წერითი ჩანახატების შესრულება, დღიურების შედგენა, კედლის გაზეთის გამოშვება, ნამუშევრების განთავსება ბლოგში.
7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქცია რაც შეიძლება შეიქმნას:
ფოტოალბომი, ხელნაწერი გაზეთი, საუკეთესო ესეების კრებული, საუკეთესო ფოტონამუშევრების გამოფენა. ლექციებისა და სემინარების ჩატარება.სკოლაში ლიტერატურულის წრის მოწყობა.კომპიუტერთან მუშაობის ცოდნა-ჩვევების გაღრმავება.ინტერვიუების,ნიუსების,რეპორტაჟების შექმნის უნარის გაუმჯობესება.
8. სარგებელი სპროექტის აქტიური მონაწილენი გამდიდრებული ცოდნით ისტორიაში, ლიტერატურაში, მეცნიერებაში, ხელოვნებაში თანატოლებს გაუზიარებენ მოძიებულ ინფორმაციას და გააცნობენ თავიანთ პროექტს ინტერნეტის საშუალებით.
9.სამუშაო ენა:
ქართული,ინგლისური.
10. საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
ზეპირი მეტყველებისა და წერითი ლიტერეტურულ-სტილისტური ჩვევების გაღრმავება-გაუმჯობესება. უშუალო ყოველდღიური კავშირი ლიტერატურულ ნაწარმოებებთან, ისტორიულ წყაროებთან (ეპოქის მიხედვით), გეოგრაფიასთან - გეოგრაფიული ადგილმდებარეობის მიხედვით. ხელოვნებაში - თვითოეული ნაწარმოების როგორც ხელოვნების ნიმუშისა და ობიექტის შესახებ ინფორმაციის მიღება და განზოგადება. უცხო ენასთან - მოძიებული მასალების თარგმნა უცხო ენაზე და ა.შ.
განხორციელების გეგმა
Комментариев нет:
Отправить комментарий